Visie

Je kind in staat stellen om vanuit zijn/haar intelligenties te werken, geeft je kind een veilig gevoel van begrepen worden, zichzelf mogen en kunnen zijn bij mij in de praktijk. Zo kunnen we werken aan alle gevoelens en de daarbij behorende emoties.

Via mijn jarenlange onderwijs- en pedagogiek ervaring geloof ik dat kinderen beter in staat zijn te handelen met de situatie vanuit hun eigen gevoel als ze benaderd worden vanuit de hoek van Meervoudige Intelligentie (MI).

Samen het proces van de levensfase waar je kind in terecht is gekomen vormgeven door hem/haar centraal te stellen. Heel dicht bij zichzelf blijven. Ik geef kinderen ruimte om te voelen dat het er mag zijn binnen de gebeurtenissen in zijn eigen leven en dat
van het gezin, de familie of de omgeving.

Ook wij als volwassenen in het werkveld en thuis nemen onze emoties mee in tijden van rouw en ziekte. Hoe verlopen deze processen en welke handvatten heb jij zelf maar ook in teamverband nodig? Tegen welke situaties loop je aan en hoe blijf je dicht bij jezelf? Bij het vormgeven van deze levensgebeurtenissen, is het fijn om professionele hulp te hebben; iemand op de voor- of achtergrond die mee beleeft en begeleidt.